Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на масло и филтри

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    не съм сменял маслен на комбито все още сам...
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #17
      Масления си излиза без проблем. Сменял съм на ЖТД150, 136 и си излиза точно.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
        Ладата си е Лада... там е друга темата, правена е за тайгата.
        Ти какво масло и от къде си взел е интересно - ТС не е като ладовите мотори и лесно може да те вкара в беля от неправилна поддръжка.
        Инак за смяна, ако не прекаляваш с глупостите (Алфите са капризни, не обичат чук, тел и мамата като руските машини)... сигурно ще успееш да го смениш.
        Само предполагам, че логиката с масления филтър е да го смениш с новия след източването и преди наливането.
        Колега, тук ми е кахъра... в началото май ме минаха, аз и не се интересувах много и ми сипаха SELENIA HPX. Отвсякъде чувам да ми казват "край скапал си мотора, сега като сложиш нормално масло ще чукат клапаните или ще тече отнякъде"...надявам се да не е така, както ми казват отнякъде си... попринцип това масло до колкото знам е полусинтетика, само че малко по-гъсто. Наистина се надявам да не е толкова фатално, че съм карал близо 11 500 км с него. Иначе сега март мисля да взимам SELENIA 20K и да слагам него. Интересно ми е мнението Ви относно това което казах по-горе в поста си
        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

        ВАЗ 21079 1990 г.

        Comment


        • #19
          Не го знам какво е това дето са ти го сипали... не отбирам особено от масла.
          Споменах го защото е пълно с ментаци... а последствията от масло менте са по-лоши от 40 лв. смяна, поне за мен.
          За това там в сервиза, да си нямам ядове

          И въпроса ми беше сигурен ли си в мястото от където си купил маслото.
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #20
            Не съм го купил още. Дайте идея откъде да го взема, за да е сигурно? И колко му е цената за 5 литра туба и там въздушен и маслен филтър?
            А това масло в момента, с което съм...колата работи нормално...не виждам някакви проблеми с него?!
            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

            ВАЗ 21079 1990 г.

            Comment


            • #21
              Е тука друг да каже, аз не ги купувам сам както споменах
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщение
                Мисля , че е със шестограм пробката. ..
                Не е шестограм,...но и с него става...
                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Няма никаква разлика в смяната на маслото от това на Ладата.В същност,както и на всички други автомобили.
                  Маслото се източва на загрял мотор.После сваляш старият филтър.Новият се подмазва леко по уплътнителя с масло и се завива на ръка.Хубаво е да го напълниш предварително с масло.Наливаш новото масло,колкото е необходимо за конкретния двигател.
                  Внимавай само с пръстенчето на пробката,както и с резбата.Стягай внимателно.
                  За да смениш въздушният филтър не е необходимо да сваляш акумулатора.Може да разкачиш и изместиш блока с релетата.Внимавай с болтовете на капака на филтъра.Може да превъртят в пластмасата гайките отдоло.
                  Само един лек въпрос защо на загрял мотор се източва маслото?
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    Само един лек въпрос защо на загрял мотор се източва маслото?
                    Защото горещото масло е по-течливо от студеното и по-добре ще се източи. Представи си сега например при тия минусови температури колко е гъсто студеното масло - дори и да развиеш пробката, сигурно половината ще остане вътре , особено в по-тесните магистрали...
                    Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                    Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      Само един лек въпрос защо на загрял мотор се източва маслото?
                      Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
                      Защото горещото масло е по-течливо от студеното и по-добре ще се източи. Представи си сега например при тия минусови температури колко е гъсто студеното масло - дори и да развиеш пробката, сигурно половината ще остане вътре , особено в по-тесните магистрали...
                      Ето това е верният отговор
                      Също така,когато двигателят е работил,утаената мизерия се вдига в маслото и съответно изтича с него.Иначе ще ти остане по дъното на картера.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                        Не е шестограм,...но и с него става...
                        Баш шестограм си е. Мисля че 6-ца беше.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                          Колега, тук ми е кахъра... в началото май ме минаха, аз и не се интересувах много и ми сипаха SELENIA HPX. Отвсякъде чувам да ми казват "край скапал си мотора, сега като сложиш нормално масло ще чукат клапаните или ще тече отнякъде"...надявам се да не е така, както ми казват отнякъде си... попринцип това масло до колкото знам е полусинтетика, само че малко по-гъсто. Наистина се надявам да не е толкова фатално, че съм карал близо 11 500 км с него. Иначе сега март мисля да взимам SELENIA 20K и да слагам него. Интересно ми е мнението Ви относно това което казах по-горе в поста си
                          А аз съм решил, ама...да се хвърлям ли отнакъде?!
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Масления си излиза без проблем. Сменял съм на ЖТД150, 136 и си излиза точно.
                            Да но те нямат нищо общо с 20 в то
                            CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                            Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                            Comment


                            • #29
                              Зравейте, колеги! Искам да попитам за маслото SELENIA VS Gas - 15w40. Проблем ли ще е за мотора, ако му го сложа?
                              sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Degree Покажи съобщение
                                Зравейте, колеги! Искам да попитам за маслото SELENIA VS Gas - 15w40. Проблем ли ще е за мотора, ако му го сложа?
                                Сложи си 20К на Селения да ти е мирна главата
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X